2-8 fős, közel 100m2-es pálya, ahol a Varázsló, a Tündér és a Bűvész segítségével kell kiszabadulnotok a gonosz Kobold kastélyából.
A szabadulószoba cselekménye: Egy szép nyári napon, a barátaiddal való kirándulás során, felfedezitek egy labirintus elrejtett bejáratát az erdő mélyén.
Régi mesékben hallottátok, hogy a labirintus végén, egy kastélyban él a Kobold, aki erdei teremtményeket és természetjárókat zár be a birodalmába, hogy örökre az ő szolgálói legyenek.
A mese most életre kel és a történet valósággá válik. A Kobold és a Mágikus kastély valóban létezik!
Elhatározzátok hát, hogy ti nem hagyjátok magatokat csapdába ejteni, sőt, kiszabadítjátok az összes többi teremtményt a bezártságból.
Ne aggódjatok, nem lesztek egyedül! A Tündér, a Varázsló és a Bűvész lélekben mindvégig veletek lesz, segít majd nektek megoldani a Kobold összes furfangos fejtörőjét, amit azért talált ki, hogy senki ne tudja kinyitni a Kastély kijáratát ellepő lakatokat.
Vajon ti sikerrel jártok és vissza tudjátok adni a szabadságot az erdő lakóinak?
A foglalás véglegesítéséhez előre utalás szükséges!
Korhatár: 6+
FONTOS! Bár elmondták az elején- akkor még nem értettem, így összefoglalom spoiler nélkül, hogy mire kell figyelni: 1. kulcs nyitja a lakatot- minden kulcshoz egy lakat tartozik könnyen beazonosíthatóan 2. Lakat nyitja a reteszt- minden lakathoz egy retesz tartozik. 3. Reteszek nyitják a szabaduló ajtót. DE CSAK A JÓ SORRENDBEN szabad a reteszeket nyitni, mert különben a rendszer összeomlik. Ezt az instrukciót a kissé flegma srác elmondta nekünk is, de mivel fogalmam se volt, miről van szó, nem tudtam, mit jelent ez majd a gyakorlatban. 6 okos és kíváncsi 12 éves lánnyal mentem, akik ügyesen végigjutottak a labirintuson, de a fő játéktér szobába bejutva mint a mérgezett egerek össze- vissza rohangálva hamarabb megtaláltak egyes kulcsokat, mint azt SORREND SZERINT alkalmazni kellett volna. A kulcsokon nincs jelölés, így pl. a játék- történet szerinti harmadik lakat majd harmadik retesz hamarabb nyitható, mint a második retesz, amitől a rendszer összeomlott. Ezt a problémát a srác, akivel walkie talkie-n jól lehetett a kapcsolatot tartani előre elmondta, de nem ennyire világosan, illetve mivel a kulcsokon nincs jelölés, nem tudható, hogy amit találtál, hányas feladat megoldása. A rendszer könnyen újraindítható, de akkor mindent meghallgatsz újra. Könnyen megoldható lenne, hogy a lakatok be legyenek számozva, és tudható legyen, hogy NEM SZABAD a későbbre vonatkozó lakathoz tartozó reteszt hamarabb használni. A másik nehézség az volt, amitől számomra a szoba nem gyerek- biztos, hogy az instrukciókat a segítők csak 1x mondják el, ha megtaláltál egy kulcsot, kinyitottad a lakatot, levetted a reteszt, és a rendszer elindította a következő kisfilmet, akkor csak 1x hallható és van ahol egy számot hallasz- mi pl. nem értettük, hogy mi volt az a szám, és meg kelllett kérdezni a felügyelő srácot, aki készségesen állt rendelkezésre. A játék szellemes, több feladat kifejezetten esztétikus. A szoba lassan némi javításra szorul, de mivel egy ódon kastély a játéktér, a némi megkopottság a gyerekeknek nem von le semmit a játék élvezetéből. 6 gyerek 1 óra alatt jól le tudja játszani. Ajánlom!
Szülinapi meglepetés volt Vicus 10.ik szülinapjára.Aggódtam hogy nem fog tetszeni neki! De szerencsére nagyon örült a programnak és mindhárman élveztük a játékot! A labirintus elég szűk és sötét hely volt, így még izgalmasabbra sikerült mint gondoltuk. Köszönjük az élményt! Lehet a férjem is meglepem hasonló kalandal .
Kommentek a szobadulószobáról «Mágikus kastély»